UWAGA! Dołącz do nowej grupy Świebodzin - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Obowiązek składania informacji o wyrobach zawierających azbest w Gminie Świebodzin


Mieszkańcy Gminy Świebodzin zobowiązani są do składania corocznych informacji dotyczących wyrobów zawierających azbest, które znajdują się na ich nieruchomościach. Termin na złożenie tych informacji upływa 31 stycznia każdego roku. Urząd Miejski w Świebodzinie udostępnia odpowiednie druki oraz oferuje pomoc w tej kwestii.

Właściciele nieruchomości powinni pamiętać, że obowiązek składania informacji na temat wyrobów azbestowych dotyczy wszystkich, którzy posiadają takie materiały w swoich budynkach. Prawidłowe dopełnienie tego obowiązku jest kluczowe dla zapewnienia bezpieczeństwa publicznego oraz ochrony środowiska w regionie.

Aby uzyskać szczegółowe informacje na temat procedury składania lokat, mieszkańcy mogą odwiedzić Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami Urzędu Miejskiego. Dotychczasowe informacje można uzyskać osobiście w siedzibie urzędu, która znajduje się przy ul. Rynkowej 2, w pokoju 43, a także pod numerem telefonu 68 475 09 09.

Źródło: Urząd Miasta Świebodzin


Oceń: Obowiązek składania informacji o wyrobach zawierających azbest w Gminie Świebodzin

Średnia ocena:4.91 Liczba ocen:17


Zobacz Także